FANDOM

  1. PORADNIK BOGA

Afrodyta wbila do Smite Marca, 2013 Roku, weszla ona do gry jako Pure Support Character.

Od tamtego czasu wiele sie zmienilo, Afrodyta moze byc grana w Roli Solo, Mid oraz Supportu.

Afrodyta zostala zlistowana jako postac "Hard" poprzez Hirez- Studios (Titanforge), jezeli chodzi o jej Umiejetnosci nie sa one "Hard" do opanowania, trudnym aspektem tej Bogini jest zrozumienie faktu ze jej Early Game jest bardzo slaby, Podczas grania afrodyta zawsze polegasz na Late Game. 
Bardzo trudnym Aspektem grania Afrodyta jest rowniez twoje pozycjowanie sie podczas Walk Grupnych (Conquest). 

Jezeli grasz afrodyta skoncentruj sie na graniu spokojnym dopoki nie osiagniesz przynajmniej 15Lvl. 
Ponizej tego levela jestes latwym obiektiem do zabica, nie posiadasz ucieczki, jej Ultimate na Lvl`u 1,2 posiada bardzo krotki
czas trwania.

Aphrodite`s Abilities:

Jej pierwsza umiejietnoscia Jest Kiss(Pocalunek) 

Afrodyta Caluje Przeciwnikow badz kogos z jej druzyny.

Gdy Pocalujesz kogos z twojej druzyny, ta osoba zostaje twoja Bratnia Dusza (jestescie polaczeni), Dajac wam obu zwiekszona predkosc.

Gdy pocalujesz przeciwnika zostanie on Zestunowany na 1sekunde.

Gdy pocalujesz przeciwnika podczas bycia polaczana z kims, ta osoba robi sie zazdrosna i dostaje 20% wiecej Damage.

Jej druga umiejietnoscia jej Back Off (Oddalcie sie)

Afrodyta rozkazuje wszystkim przeciwnikom aby sie od niej oddalili, zadajac im calkiem mocny damage oraz Odpychajac ich od niej.

- Jezeli jestes polaczona z twoja bratnia dusza, mozesz uzyc tej umiejietnosci tak aby odbila sie od nich a nie od ciebie.

- Jezeli jestes polaczona z kims i uzyjesz tej umiejietnosci na twojej bratniej duszy, przeciwnicy uderzeni przez Back Off

takze zostaja Spowolnieni.

- Poradnik Bedzie Skonczony na Full 03.11.2018.